صفحه اصلی
نمایه کلیدواژه ها
آ
آموزش
بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]
آموزش ابتدایی
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
آینده پژوهی
شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]
ا
ادراک معلمان
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
ارزش یابی
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
ارزشیابی
آسیبشناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعهای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]
ارزشیابی کیفی- توصیفی
آسیبشناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعهای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]
استراتژی
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
اعتبارسنجی
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]
الزامات
برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 132-165]
الگو
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]
الگوی آموزشی هاکینز
الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصهگویی برای دانشآموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]
الگوی برنامه درسی
الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصهگویی برای دانشآموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]
الگوهای تدریس
قومنگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 6-33]
ب
برنامه درسی
حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]
برنامه درسی
بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]
برنامه درسی
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]
برنامه درسی
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
برنامه درسی
شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]
برنامه درسی پنهان پوچ
واکاوی ابعاد برنامه درسی پوچ [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 140-162]
برنامه درسی پوچ
واکاوی ابعاد برنامه درسی پوچ [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 140-162]
برنامه درسی پوچ پنهان
واکاوی ابعاد برنامه درسی پوچ [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 140-162]
برنامه درسی مذاکرهای
برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 132-165]
برنامه درسی مغفول
حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]
برنامه درسی مکمل
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]
برنامه قصه گویی
الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصهگویی برای دانشآموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]
برنامه ویژه مدرسه
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
برنامۀ درسی
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
بیشفعالی/کمتوجه
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]
ت
تحلیل محتوا
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دورهی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]
تحلیل محتوای ارتباطی
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]
تربیت عرفانی
تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دورهی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]
تعلیمات اجتماعی
بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]
تعلیم و تربیت
برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 132-165]
تغییر برنامه درسی
نحوهی مواجهه ی معلمان مقطع ابتدایی با تغییر برنامه ی درسی ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 84-112]
ج
جامعه
بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]
چ
چالش ها
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]
ح
حکمت بازنگری
شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]
خ
خرده فرهنگ های بومی
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]
د
دانشگاه های منتخب
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]
دوره ابتدایی
حضور انواع برنامه درسی مغفول در دوره ابتدایی: مطالعه ترکیبی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 164-186]
دورهی ابتدایی
آسیبشناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعهای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]
دوره دکتری
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]
دوره متوسطه دوم
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]
دورۀ متوسطه اوّل
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
ر
ریاضی
نحوهی مواجهه ی معلمان مقطع ابتدایی با تغییر برنامه ی درسی ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 84-112]
رویکرد کیفی
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
س
سازگار با مغز
طراحی و اعتبارسنجی برنامه درسی مکمل سازگار با مغز دانشآموز ADHD [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 140-173]
سازنده گرایی
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]
سرفصل دروس
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]
سنجش
واکاوی وتبیین استراتژی های سنجش وارزش یابی در برنامه درسی متوسّطه اوّل [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 34-56]
سند ملی برنامه درسی ایران
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
ط
طراحی
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]
طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
ع
علوم انسانی
شناسایی دلالت های حکمت بازنگری علوم انسانی بر پایه آینده پژوهی به شیوه فراترکیب [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 40-71]
عوامل اقتصادی
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
عوامل سازمانی
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
عوامل فردی
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
عوامل موثر برعملکرد حرفهای
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
ف
فرصتها و چالشها
برنامه درسی مذاکره ای، الزامات، فرصت ها وچالش ها [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 132-165]
ق
قتصاد مقاومتی
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]
قومنگاری انتقادی
قومنگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 6-33]
ک
کتاب درسی شیمی
تحلیل محتوای کتابهای درسی شیمی براساس میزان توجه به اهداف اقتصاد مقاومتی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 34-60]
کتب دین و زندگی
تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دورهی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]
کیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی
الگوی آموزشی برنامه درسی مبتنی بر روش قصهگویی برای دانشآموزان دوره اول ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 6-38]
م
متوسطه دوم
تحلیل محتوای کتب درس دین وزندگی دورهی متوسطه دوم ا زمنظر توجه به رویکرد تربیت عرفانی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 112-131]
مدارس ابتدایی
بررسی ادراک معلمان از فرصتها و چالشهای برنامه ویژه مدرسه: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 6-29]
مدیریت ورزشی
مطالعه تطبیقی سرفصل دروس دکترای مدیریت ورزشی ایران وکشورهای منتخب [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 116-138]
مطالعات اجتماعی
ارائه الگوی مطلوب برنامه درسی مطالعات اجتماعی براساس رویکرد نظریه سازنده گرایی اجتماعی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 62-85]
معلمان ابتدایی
آسیبشناسی ارزشیابی کیفی- توصیفی در مدارس ابتدایی: مطالعهای کیفی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 86-114]
معلمان ابتدایی
قومنگاری انتقادی الگوهای برتر تدریس معلمان ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1402، صفحه 6-33]
معلمان غیر بومی
قوم نگاری چالش های معلمان غیر بومی در مدارس دارای خرده فرهنگ های بومی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 82-111]
مفاهیم اجتماعی
بررسی و تحلیل موضوعات "اجتماعی" در مقالات علمی حوزۀ برنامه درسی [دوره 4، شماره 11، 1402، صفحه 6-33]
مهارت های ده گانه یونسکو
تحلیل کیفی محتوای سند ملی برنامه درسی ایران بر اساس مهارت های ده گانه یونسکو برای سال 2020 میلادی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 114-162]
موانع عملکرد حرفهای. عوامل ساختاری
تجربه زیسته معلمان از عوامل موثر و موانع عملکرد حرفهای آنان [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 72-104]
و
واکنش معلمان
نحوهی مواجهه ی معلمان مقطع ابتدایی با تغییر برنامه ی درسی ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1402، صفحه 84-112]
وحدت علوم
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
ی
یکپارچگی دانش
شاخص های کیفی یکپارچگی دانش در برنامه درسی؛ مطالعه موردی : تحلیل محتوای علوم تجربی دوره ابتدایی [دوره 4، شماره 13، 1402، صفحه 174-213]
login